fredag 3 april 2009

flashback

Ett kulturstopp blev det på Stadsmuseet som just nu visar Stockholms filmhistoria.
Det blev minst sagt lyckad upplevelse att få se de kaxiga grabbarna från 50-talets
Stockholm leka macho och oemotståndliga för att nästa sekund sitta och sjunga de mest patetiska melodier och vara allmänt retarded. Undra om personlighetsskiftningar var vanligare förr?

På tal om nostalgi så spenderade jag och Sandra en helkväll hemma hos hennes mami.
Jag drabbas alltid av flashbacks så fort jag kommer dit, det är som gymnasiets alla olika scener är tapetserade där.
Det är alltid lika roligt att återvända till sina minnen mellan polskalektioner och ljudet från deras grannes dåliga technomusik som Sandra och hennes syrra kallar för fetmafest. Eftersom det inte bara dunkar av musik utan även av hans överviktiga moves.
Min och Sandras testunder är amazing...

Antal främlingar som ska lägga sig i mig och mina kryckor på senaste: 4

vart försvann min integritet?

Inga kommentarer: